Jedan od panela na ovogodišnjem forumu baviće se temom značaja liderstva i kompetencija usmerenih na kupca i predstavlja odličnu priliku da uz interaktivnu diskusiju saznate više o ovim oblastima.
Danas vam predstavljamo Dejana Josića, Brewery Manager-a pivare Heineken, koji će zajedno sa profesionalcima iz drugih kompanija sa prisutnima podeliti svoje iskustvo u ovoj oblasti.
Dejan Josić 15 godina iskustva u Supply Chain-u stiče u kompanijama Tarkett i Heineken, od pozicija trainee-ja do današnje pozicije menadžera pivare Heineken u Novom Sadu.
Ako ga pitate zašto se opredelio za Supply Chain, reći će: “Zato što ti daje mogućnost upoznavanja celog biznis modela jedne organizacije, mogućnost da budeš deo jednog lanca koji predstavlja “kičmu” organizacije, i samim tim da imaš svuda oko sebe velike mogućnosti konstantnog razvijanja kompetencija i znanja. Ali iznad svega, ono što volim kod Supply Chain-a jeste ta potreba za stalnim unapređenjima i timski rad!”
Od samog početka svoje profesionalne karijere bio je uključen u razvoj organizacija kroz metodologije poput WCM i TPM. Uvideo je njihovu stratešku važnost u praktičnoj primeni počev od customer service-a i planiranja proizvodnje, nabavke, distribucije, preko logistike i proizvodnje, pa do strateškog planiranja, kao i međusobnih veza sa svim povezanim funkcijama, klijentima i partnerima.
Ono što me motiviše da svaki dan radim na svom razvoju i učestvujem u razvoju tima je to što unapređenjima nema kraja, na tom putu nisi i ne možeš biti sam, ne prihvataš status quo i učiš od okruženja. Izazovi koji su sastavni deo svakog dana, mogu biti pretvoreni u prednosti upotrebom adekvatnih alata, ali ono što može da osigura uspeh i podiže kvalitet procesa na održiv način jeste razvoj ljudi, timski rad i uvek kvalitetna komunikacija. Naravno, preduslov za takvo okruženje je jako liderstvo.
Više o programu i načinima prijave na treći regionalni Supply Chain forum pogledajte na www.supplychainforum.rs