U kojoj meri su se promenila očekivanja i potrebe kupaca? Da li se oni prilagođavaju novim okolnostima i kako kompanije uspevaju da zadrže fokus na njima istovremeno odgovarajući na kompleksne izazove u lancu snabdevanja? Ovo je samo deo pitanja na koja će se nastojati dati odgovori tokom panela “Da li je kupac u fokusu?”, čiji će učesnik, zajedno sa drugim profesionalcima u oblasti lanca snabdevanja, biti i Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.
Dragan Stajković se na mestu generalnog direktora kompanije Bambi nalazi pet godina i vodi tim od oko 800 zaposlenih.
Bambi poslednjih godina kontinuirano ostvaruje rekordne rezultate i značajan rast profita i prometa. Dokaz uspeha rada i snage Bambi brendova je i akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC, u junu 2019. Sa Bambi linija je prošle godine na domaće tržište ali i u svetu, plasirano 33.000 tona keksa, što je 1.650 tona više nego u 2021. godini.
Dragan je svoju karijeru započeo u kompaniji Coca-Cola HBC. Dugo godina bio je deo top menadžmenta tima Mojih brendova (Knjaz Miloš, Bambi, Imlek).
Ne propustite priliku da budete deo još jednog uspešnog događaja koji će okupiti veliki broj profesionalaca iz zemlje i regiona. Sve detalje o programu i načinu prijave na treći regionalni Supply Chain forum pogledajte na zvaničnoj web stranici www.supplychainforum.rs