Panel „Da li je kupac u fokusu?“ baviće se centralnim pitanjima u oblasti izgradnje uspešnih odnosa sa kupcima, kao i sa svim drugim učesnicima u lancu snabdevanja.
Svoje profesionalno iskustvo u ovoj oblasti, sa nama će kao jedan od panelista podeliti i Katarina Đorđić, Direktor Sektora za brigu o korisnicima Telekom Srbija a.d.
U nastavku, pročitajte više o njenom iskustvu i ekspertizi, a više detalja o programu i načinu registracije na treći regionalni Supply Chain forum pogledajte na web stranici www.supplychainforum.rs
Katarina Đorđić je diplomirani ekonomista i inženjer telekomunikacija. Zvanje mastera upravljanja poslovanjem stekla je na Fakultetu organizacionih nauka, a poslovnu MBA diplomu na Mokrogorskoj školi menadžmenta.
Poslovnu karijeru dugu 25 godina je provela u Telekomu Srbija a.d., na različitim pozicijama od inženjera u Direkciji za tehniku, šefa maloprodajnih objekata u Direkciji za mobilnu telefoniju i kao vođa različitih ekspertskih timova na poslovima prodaje, podrške i brige o korisnicima. Poslednjih 15 godina je na poziciji direktora sektora za podršku i brigu o privatnim i poslovnim korisnicima.
Učestvovala je u timovima za formiranje više članica grupe Telekoma Srbije a.d. na tržištima u regionu i EU.
Oblast ekspertize:
- Razvoj i održavanje odnosa sa korisnicima i poslovnim partnerima
- Upravljanje isporukom usluga korisnicima
- Upravljanje korisničkim iskustvom
- Uspostavljanje i upravljanje kontakt centrima
- Upravljanje organizacionim promenama
- Upravljanje prigovorima korisnika na robu i usluge
- Metodologije naplate potraživanja od korisnika
- Upravljanje zadržavanjem korisnika i održavanjem stabilne baze korisnika